Bryce Canyon

3 augustus 2013 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een lekkere rustige dag gehad, in een paar uurtjes naar Bryce Canyon gereden. Marianne reed want Jan-Ernst was nog steeds gammel van de migraine aanval de avond ervoor. Bij inchecken bleek dat 1 van de kamers een upgrade had gekregen waardoor we toch wel ver van elkaar een kamer hadden, 1 in het hoofdgebouw en de ander in het Ponderosa gebouw. Het hotel is enorm en heeft naast de kamers ook allerlei winkeltjes, restaurant, benzinestation, etc. Omdat we vroeg waren was alleen de kamer in het bijgebouw gereed dus keken we uit naar de upgrade. Het blijft nog steeds een raadsel wat die inhield anders dan dat het uitkeek op het zwembad en we vanuit de andere kamer eerst 5 minuten moesten lopen om er te komen.