Laatste volle dag in NY

24 augustus 2013 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag de laatste volledige dag in New York gehad en die bestond uit fietsen (ja echt waar), shoppen en eten.

Vanmorgen zijn we met de metro de fietsen gaan halen. Ondertussen waren we al redelijk ervaren daarin dus dat ging erg soepel. Net als in London is de ondergrondse hier erg warm maar de metro's zelf hebben airco, heerlijk! De eigenaar van de fietszaak bleek een serviër te zijn die maar niet begreep waarom nederlanders niet meer aan basketbal doen, want we zijn toch allemaal erg lang? Hij deed er zelf wel aan maar met 1m75 bracht hij er niet veel van terecht. Jan-Ernst fietste door de straten alsof hij niet anders gewend was en hoorde achter zich constant angstkreten totdat we in Central Park aankwamen. Daar zijn wegen aangelegd speciaal voor taxi's, paardenkoetsen en fietsers. Op de andere paden mogen fietsers niet rijden maar dat wordt niet erg duidelijk aangegeven zodat we er toch op reden. Oei, gelukkig geen prent gekregen. We hebben enorm genoten van de rit door het park en na 3 uur brachten we de fietsen weer terug. Gelukkig hadden we onze SjoerdSjoerd bij ons zodat we de fietszaak weer terug konden vinden. Terug naar het hotel om op te frissen.

Eerst een late lunch gedaan om 15:00 want de hotdog was ondertussen wel verteerd. Jan-Ernst ging even slapen en de rest liep daarna nog naar de winkels voor de laatste aankopen. Na terugkomst verder gegaan naar het diner en de koffers al grotendeels ingepakt. Truste allemaal en tot binnenkort weer, morgen gaan we (alweer) terug.

1. Elize:
    24 augustus 2013
    Als ik jullie reisblog zo heb gelezen hebben jullie een fantastische vakantie gehad! Ben benieuwd naar de foto's. Goede reis terug en tot snel.
  2. Karin:
    24 augustus 2013
    Dit was werkelijk een vakantie om nooit te vergeten.
    Goede terugreis!!!
  3. Deborah:
    24 augustus 2013
    Jeetje wat is dat sel gegaan! Een hele fijne reis terug en we spreken elkaar snel weer.
  4. Sylvia:
    24 augustus 2013
    het was leuk om jullie te volgen, wat een ontzettende leuke vakantie, ik wens jullie een goede reis terug ,groetjes
  5. Trudy:
    25 augustus 2013
    Ik zie het helemaal voor me die Nederlanders die daar fietsen. Ahhh. Haha geen fiets te bekennen alleen J.E met aanhang
  6. Maddy Mol:
    25 augustus 2013
    Jammer dat het er al weer op zit. Maar je hebt dingen gezien, gedaan en meegemaakt die je waarschijnlijk de rest van je leven bijblijven. Goed reis terug en tot gauw ziens. Ik kijk uit naar alle foto's.