jet lag
27 juli 2013 - Anaheim, California, Verenigde Staten
Tja en dan is het 5 uur 's morgens en zijn Lieke en ik klaarwakker.
Gisteren zijn we lekker gaan eten bij Denny's. We hadden vreselijke honger. Al met al 36 uur wakker geweest. Hotel is typisch amerikaans. Groot en bruin...hihi. Het staat recht tegenover Disneyland, dus we hebben mee kunnen genieten van het vuurwerk. Vandaag naar LA met de HoHo (hop on hop off)bus.
Gisteren zijn we lekker gaan eten bij Denny's. We hadden vreselijke honger. Al met al 36 uur wakker geweest. Hotel is typisch amerikaans. Groot en bruin...hihi. Het staat recht tegenover Disneyland, dus we hebben mee kunnen genieten van het vuurwerk. Vandaag naar LA met de HoHo (hop on hop off)bus.
3 Reacties
-
Franca:27 juli 2013Leuk! Ik heb wel een foto gemist van JE zijn bordje bij Denny's :-)
-
Jan-Ernst:27 juli 2013Franca, ik ga het helemaal goed maken, maar was gisteren een beetje moe. Zelfs de afstandsbediening kon ik niet meer vasthouden, dus ben vanzelf in slaap gevallen. Zo erg zelfs dat ik volgens mij nu een etage lager lig. :-)
-
Deborah:28 juli 2013mmmmm, brings back memories......Denny's
