Aankomst

27 juli 2013 - Anaheim, California, Verenigde Staten

We zijn er, pfoeh zeg. Allemaal ruim 24 uur wakker en bereisd dus MOE. De auto opgehaald en het is geen Dodge Caravan maar een Toyota Seinna geworden. Staat hier op de parkeerplaats naast een Audi Q7 en ze zijn net zo groot. De koffers pasten er met gemak in en Jan-Ernst is met navigator Sjoerd bijna in 1 keer naar het hotel gereden. De kamers zijn super en we gaan even wat eten om daarna op bed in slaap te denderen. Wel wat schade want 1 koffer is zijn wiel kwijt, dus die moeten we gelijk vervangen. Het gaat een topvakantie worden!

3 Reacties

  1. Ingrid:
    27 juli 2013
    Dit stukje is 3x geplaatst, maar ik hoop dat jullie toch alle 4 daar aangekomen zijn ;-)
    Fijne vakantie!!
  2. Deborah:
    27 juli 2013
    Wat fijn zo'n goeie navigator!!! Mag ik hem een keer lenen ;-)
    Ik wacht op de eerste foto's, en dan niet alleen van de navigator natuurlijk ;-)
  3. Sylvia:
    27 juli 2013
    Slaap lekker en heel veel plezier!