Hotels review
1 augustus 2013 - Page, Arizona, Verenigde Staten
Natuurlijk vergeten we straks helemaal hoe de eerste hotels waren dus even in het kort hoe onze ervaringen waren:
Hotel Anaheim: Best Western Stovall's Inn
Eenvoudig, maar compleet hotel. Bedden sliepen prima, natuurlijk te kort voor Jan-Ernst maar dat is vaker het geval. Vanuit de kamer direct uitzicht op Disneyland en dus ook de bezoekers die compleet met Minnie of Mickey oortjes rondlopen. Vooral veel Fransen en Koreanen in het hotel, slechts een enkele Nederlander kunnen ontdekken. Ontbijt viel ons erg tegen, zowel kwaliteit ervan (scrambled eggs smaakten nergens naar) als ook de ontbijtzaal. Iedere dag stond er wel een rij wachtenden voor de deur om een plaatsje te bemachtigen, met als gevolg dat velen met (piepschuimen) bordje en (plastic) bestek hun ontbijt meenamen naar de hotelkamer. Gelukkig zit er ook een Denny's op korte afstand. Verrassend voor ons, maar misschien hadden we dat over het hoofd gezien, bij uitchecken bleken we voor het parkeren te moeten betalen. Zouden we er weer boeken: misschien.
Hotel Scottsdale: Homewood Suites by Hilton
Prima hotel, kamers waren appartementen, compleet met huiskamer, keuken, badkamer, slaapkamer en wastafel. Ontbijt was prima verzorgd, wel kleine ontbijtzaal maar dat gaf niet omdat er op dat moment maar 10 gasten gebruik van maakten. Ook hier kunststof bordjes en bestek, maar het eten was tenminste wel goed. Omgeving was erg mooi, je kunt wel merken dat er veel geld in gestoken wordt om de wijken schoon te houden, een enorm verschil met Los Angeles. Aanrader voor avondeten: het italiaanse restaurant ernaast, erg goed eten en echt italiaans. Zouden we er weer boeken: zeker.
Hotel Tusayan: Holiday Inn Express
Prima hotel, ontbijt was kwalitatief goed, maar iedere dag onvoldoende tafels dus ook hier veel gasten die met eten door de gangen liepen. Meer dan voldoende parkeerplekken, het hotel was volgeboekt en toch nog veel vrije plekken toen we 's-avonds aankwamen. Wifi ontvangst op de kamer was slecht, viel regelmatig weg, in de lounge was het perfect, felt like home. Personeel achter de receptie had regelmatig de slappe lach, gaf een weinig professionele indruk. Ook hier veel Fransen en op de laatste ochtend ontdekten we ook nog 2 andere nederlandse gezinnen. Vanuit het hotel zaten we snel in Grand Canyon National Park en in de directe omgeving veel eetgelegenheden. Zouden we hier weer boeken: zeker.
