Ga niet langs Start, ga direct door naar ......
16 mei 2013 - Hellevoetsluis, Nederland
Op 13 augustus gaan we de nor in, de tickets heb ik zojuist geboekt, betaald en geprint. Om 10:00 vertrekt de boot naar Alcatraz en wij zijn er dan ook bij. Voor wie de serie "Alcatraz" heeft gezien: we houden een oogje in het zeil en kijken uit naar de ondergrondse geheime ruimte. Misschien ook wel handig om alvast de foto's van de laatste bewoners mee te nemen dan. =;-)
Meer info over het bezoeken van Alcatraz: https://www.alcatrazcruises.com
Foto’s
4 Reacties
-
Franca:16 mei 2013Pas maar op dat ze je daar niet houden hihi
-
Jan-Ernst:16 mei 2013hahaha, als je na 12 augustus geen update meer ziet op deze reislog dan weet je al wat er aan de hand is. Ik kijk voor alle zekerheid de tickets nog even na of de retourvaart er ook bij inbegrepen is. =;-)
-
Maddy Mol:8 juli 2013Het is inmiddels 25 jaar (!!!!) geleden dat wij er geweest zijn, maar ik vond het toen geweldig. Je kreeg toen een koptelefoon op en kon zelf je rondleiding lopen. Ben benieuwd of dat nog zo is.
-
Jan-Ernst:8 juli 2013Hoi Maddy, dat schijnt nog steeds zo te zijn, zelfs Nederlands is te horen. Maar ik ga het graag voor je controleren. =;-)
